Unia Europejska

Producenci

Dla Retail

E-commerce

Etykiety elektroniczne ESL

Etykiety ESL stanowią idealny przykład nowoczesnej technologii, która w znaczący sposób
ułatwia prowadzenie efektywnej polityki cenowej.

Elektroniczne etykiety są doskonałym narzędziem wspierającym sprzedaż. Ich główną
zaletą jest wyeliminowanie rozbieżności cenowych pomiędzy etykietą a systemem kasowym.
Wpływa to na wzrost poczucia uczciwości i lojalności punktu sprzedaży w świadomości
odwiedzających go konsumentów.

Zastosowanie etykiet elektronicznych eliminuje konieczność angażowania pracowników
w zmiany cenówek poszczególnych produktów, bowiem w przypadku ESL całość przebiega
sprawnie za pomocą bezprzewodowego połączenia.

Organizowanie jednodniowych promocji, czy nawet promocyjnych akcji godzinowych staje
się dużo łatwiejsze, dzięki niezwykle sprawnemu zarządzaniu polityką cenową.

Korzyści

Korzyści jakie daje zastosowanie etykiet ESL

Reagowanie na sklepowe wydarzenia czy zachowania konsumentów jeszcze nigdy nie były równie szybkie i łatwe. Rozwiązanie nadaje się do każdego punktu handlowego, niezależnie od rodzaju sprzedawanego towaru i metrażu pomieszczenia.

Zadowolenie klientów
Brak pomyłek przy stanowisku kasowym jest równoznaczne z szybszą obsługą, co wpływa na pozytywne emocje konsumentów.
Oszczędność
Z jednej strony zaoszczędzony zostaje czas pracowników, z drugiej zaś spada ilość błędnie oznaczonych towarów, co niweluje straty.
Dynamiczne zarządzanie
Procesy zmian ceny czy wprowadzania promocji trwają zaledwie kilka sekund gwarantując błyskawiczne rezultaty.
Elastyczność
Z ESL nie ma żadnych czasowych ograniczeń związanych z wprowadzaniem zmian czy nowych promocji.
Akcja - reakcja
Cena towaru może być dynamicznie dostosowywana w zależności od wielkości jego bieżącej sprzedaży.

Wsparcie sprzedaży

Różne wersje i rozmiary etykiety ESL dostarczają, oprócz zarządzania ceną, różnorodnych funkcjonalności informacyjnych: specyfikacje techniczne produktów, wyświetlanie grafik, angażujących haseł promocyjnych. Wyposażenie w migające diody umożliwia bieżącą interakcję z konsumentami (wskazywanie produktów promocyjnych, lokalizacji produktów na półce, itp.)

Etykieta może zawierać (na kolejnych ekranach) również informacje przydatne personelowi sklepu: stan magazynowy, geolokalizacja produktów, itp. Migająca dioda może sygnalizować pracownikom np. ujemny stan magazynowy danego produktu lub zbliżający się termin przydatności do spożycia.

Jesteś zainteresowany?

Dostosujemy usługę do potrzeb Twojej firmy, skontaktuj się z nami.
Wyceń usługę
Zostaw swój numer telefonu, a oddzwonimy!